Elérhetőségeink:
Tel: (63)562-265
E-mail: titkarsag@bartha.edu.hu
Nyitva: Hétfő - Péntek: 7:00-15:00
6600 Szentes, Kossuth u. 45.
Igazgató: Monoki Mariann
CIKLÁMEN ALAPÍTVÁNY
Adószám: 18466436-1-06
![]() |
Facebook oldalunk |
![]() |
Facebook Csoportunk |
![]() |
Instagram oldalunk |
Jelentkezés az alábbi Google Űrlap kitöltésével lehetséges
Az űrlap eléréséhez kattintson ide
Itt láthatja, mely képzésre várjuk jelentkezését
*méhész képzésünk 2025. márciusában indul, többi képzésünk 2024 szeptemberi kezdésű!
Kedves Jelentkező!
Kedves Szülők!
Ezúton tesszük közzé a 2024/2025. tanévre iskolánk 9. évfolyamára jelentkezett tanulók – tanulmányi területekre bontott – ideiglenes felvételi jegyzékét:
0051 kertésztechnikus
0052 mezőgazdasági technikus
0053 kertész
Tájékoztatjuk Önöket, hogy mint minden évben, idén is jellemző, hogy a jelentkezők közül sokan több iskolába, ezen belül több tanulmányi területre is jelentkeztek.
Ezek a tanulók jelenleg több felvételi rangsorban is szerepelnek, végül azonban csak egy helyre nyernek felvételt. Ennek köszönhetően a rangsorban hátrébb szereplők is esélyesek lehetnek a felvételre.
A jelentkezés sorrendjének módosítására 2024. április 08-10. között van lehetőség. Ekkor, a már megjelölt iskolák kínálatából új tanulmányi terület megjelölésére is van lehetőség. Módosítási kérelmüket az általános iskolák fel kell jelezni.
Az egyes tanulmányi területekre felvett tanulók listája az Oktatási Hivatal által visszaküldött adatok alapján válik véglegessé.
A felvételi eljárás hivatalos eredményéről 2024. május 02-ig írásban (elektronikus levél formájában, a jelentkezési lapon megadott e-mail címre küldve) tájékoztatjuk a jelentkezőket és általános iskolájukat.
3. Ekréta tudásbázis - e-Ügyintézés: Üzenetek kezelése
4. Ekréta tudásbázis - Iskolai események engedélyének kezelése
5. Ekréta tudásbázis - Iskolai kirándulások engedélyének kezelése
6. Ekréta tudásbázis - Tanulmányokkal kapcsolatos ügyintézés ügycsoport
7. TSMT - gyakorlati hely megadása és tanulószerződés feltöltése
_______________________
SZKTV verseny
A Kertész Szakma Kiváló Tanulója Verseny Országos Döntőjében az első fordulóban 12 diák mérte össze az erejét.
Iskolánkból:
-Takács Szilvia 7. helyezést ért el.
-Rákos Sándor Márk bejutott a Szakma Sztárja Fesztiválra, ővé lett a legjobb szóbeli felelet is .
Felkészítő oktató: Dandéné Serkédi Ildikó
_______________________
Szalagtűző Ünnepség
2022. február 4-én iskolánk megtartotta a Szalagtűző Ünnepségét
A ballagtató osztályok tanulói szűk, de mégis ünnepélyes keretek között feltűzték végzős tanulóinkra az életük egyik legszebb és legfontosabb szakaszának lezárulásának közeledtét szimbolizáló szalagot.
Sok sikert a közeledő vizsgákhoz!
További képek Facebook oldalunkon
----------------[2021]----------------
11BKV Osztálytabló
_______________________
2021. február 19-én a gyakorlat alatt a járványügyi helyzetnek megfelelő előírások betartásával a végzős diákok megkapták a szalagot.
A fotók az alábbi linken érhetők el:
Iskolánkban 2021. január 29-én lezajlott az OSZTV és az SZKTV tanulmányi versenyek első, írásbeli fordulója.
A fennálló rendelkezések betartásával a Szentes TV riportot készített a gyakorlati oktatásról.
A fotók az alábbi linken érhetők el:
(Videó a képre kattintva elérhető)
Az elektronikus ügyintézés általános szabályaival összefüggő ügyfél tájékoztató
2019
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: „E-ügyintézési tv.”) rendelkezéseire figyelemmel, az eKRÉTA Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság (székhely: 2030 Érd, Retyezáti utca 48., cégjegyzékszám: 13-10-041619, képviseli: Dr. Szabó Balázs vezérigazgató, a továbbiakban: „Társaság”) az alábbiak szerint ad tájékoztatást a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap honlapon (a továbbiakban: „Honlap”) elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások által igénybe vehető elektronikus kapcsolattartási lehetőségekről, illetve szabályokról.
Az elektronikus ügyintézés során adatkezelőnek a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény (a továbbiakban: „Nkt.”), valamint a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény értelmében minden esetben a köznevelési intézmény (a továbbiakban: „Adatkezelő”) minősül.
Az elektronikus ügyintézés általános szabályait külön jogszabályok, így az E-ügyintézési tv., az elektronikus ügyintézési szolgáltatások nyújtására felhasználható elektronikus aláíráshoz és bélyegzőhöz kapcsolódó követelményekről szóló 137/2016. (VI. 13.) Korm. rendelet és az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet tartalmazza, megteremtve ezáltal az Adatkezelő által megvalósított elektronikus ügyintézés keretrendszerét, mely elektronikus ügyintézés a Társaság által üzemeltetett a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer (a továbbiakban: „KRÉTA”) keretében valósul meg.
Ma Magyarországon minden természetes személy jogosult dönteni arról, hogy ügyét elektronikus úton kívánja-e intézni, ezáltal elektronikus úton kíván-e kapcsolatba lépni az adott köznevelési intézménnyel, melynek következményeként az ügyintézéssel kapcsolatos adminisztrációs kötelezettségeit és terheit csökkentheti, minimalizálhatja.
Felhasználónak minősül a KRÉTA elektronikus rendszerben saját felhasználónévvel és jelszóval rendelkező, a KRÉTA elektronikus rendszer szolgáltatásait megfelelő jogosultsággal igénybe vevő természetes személy (a továbbiakban: „Felhasználó”).
Amennyiben valamely Felhasználó nem kíván az előbbiekben ismertetett rendelkezési jogával élni, úgy lehetősége van hagyományos úton, papír alapon, személyesen is eljárni, és ügyeit intézni. A Honlapon történő elektronikus ügyintézés minden esetben önkéntes.
A köznevelési intézmények a KRÉTA elektronikus rendszeren keresztül biztosítják az elektronikus ügyintézés lehetőségét azon Felhasználók számára, akik elektronikus úton kívánják intézni ügyeiket.
A KRÉTA elektronikus rendszer használata során a Felhasználók az alábbi négy ügyintézési főmenüpont közül választhatnak, melyeken belül további almenüpontok találhatóak.
A négy ügyintézési főmenüpont a következő:
1. Beiratkozás,
2. Kiiratkozás,
3. Bizonyítvánnyal kapcsolatos ügyintézés,
4. Tanulmányokkal kapcsolatos ügyintézés.
Amennyiben a Felhasználó a Beiratkozás ügyintézési főmenüpontot választja ügyintézése során, úgy az alábbi almenüpontok közül választhat:
- Beiratkozás általános iskolába (röviden: BÁI),
- Beiratkozás középfokú intézménybe (röviden: BKI),
- Beiratkozás a magyar köznevelésbe (röviden: BMK),
- Beiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonnyal (röviden: BNTTJ),
- Átiratkozás intézmények között (röviden: ÁIK).
Amennyiben a Felhasználó a Kiiratkozás ügyintézési főmenüpontot választja ügyintézése során, úgy az alábbi almenüpontok közül választhat:
- Kiiratkozás a köznevelésből (röviden: KIK),
- Kiiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból (röviden: KNTTJ),
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése (röviden: KTIT),
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése (röviden: MJIK),
- Vendégtanulói jogviszony iránti kérvény benyújtása (röviden: VJB).
Amennyiben a Felhasználó a Bizonyítvánnyal kapcsolatos ügyintézési főmenüpontot választja ügyintézése során, úgy az alábbi almenüpontok közül választhat:
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásodlat igénylése (röviden: BTI),
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése (röviden: SZAV).
Amennyiben a Felhasználó a Tanulmányokkal kapcsolatos ügyintézési főmenüpontot választja ügyintézése során, úgy az alábbi almenüpontok közül választhat:
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelem benyújtása (röviden: OTCSK),
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása (röviden: IEDM),
- Tanulói mulasztás igazolása (röviden: TMGI),
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása (röviden: TKST),
- Közösségi szolgálat teljesítéséről igazolás benyújtása (röviden: TKST),
- Gyakorlati hely megadása és tanulószerződés feltöltése (röviden: TSMT).
A KRÉTA elektronikus rendszerbe történő belépés feltételeiről, a regisztrálás folyamatáról, és a felhasználónév-jelszó igénylésről és azok szabályairól az alábbi linken található bővebb információ: http://szentes.vmaszk.hu/index.php/naplo
A KRÉTA elektronikus rendszer használatával összefüggő adatkezelési folyamatokról részletes tájékoztatás az alábbi linken elérhető: http://szentes.vmaszk.hu/index.php/naplo
A fenti elektronikus ügyintézési folyamatokról bővebb szabályozás az alábbi linken elérhető: http://szentes.vmaszk.hu/index.php/naplo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |